Po šumama i gorama...

Pa ko nagazi - nagazi! Ama ne, šala... Ovo je priča u kojoj je triton najebao.
Prilog: odgovornost preuzima cijela ekipa

Triton nije niko od nas. To je 5 - 7 cm dugački vodozemac koji je naseljavao Prokoško jezero na Vranici. Caka je bila u tome što je bio endemičan i neodlučan (vodozemac - nije se mogao odlučiti između zemlje i vode). Ali, njegov problem, reče papak koji je htio da s praga svoje kolibe može loviti pastrmke, i to kalifornijske. I tako on zbavi preko veze pregršt ribica s ribnjaka i zasije u jezero, šta košta. Američki "way of life" dovršio je ostalo. S osjećajem da se Kalifornija preselila u vukojebinu gdje niko prije nije čuo za nju, papak je bio zadovoljan. A u toj Kaliforniji, bezbeli, nema mjesta za endemičnog TRITONA...

Slika: Na putu ka zemlji Tritoniji. Koliko li se samo patimo da bismo vidjeli tu izgubljenu zemlju. Polarna hladnoća (oluja na -8, šta da vam pričam više, vidite da i snijeg pada pod uglom od 8 

Ljudi, je li ovo moguće. Znak da smo blizu, opasno blizu... I ovaj bijednik, kad je shvatio situaciju, dobio je želju da se odmah vrati u materinu odakle je i došao. Ali nemože više, grijeh je počinjen. Pametni kažu: Poslije "onoga" nema kajanja.
(Ama, nemoj! Znači li to da nas se sve ovo s pastrmkom ne bi trebalo ni ticati. Pa nismo valjda toliki debili.)

Ni uz najmoćniju makro- mikro- i teleoptiku, angažovane resurse cijele jedne državne televizije (nećemo otkriti koje države da ne bismo bili optuženi za subverzivne djelatnosti) i lavovske napore (čitaj: napore jednog Lava) ne opazismo Tritona. Je li izumro, emigrirao ili završio kao u "Underground-u"?

Osjećaj razočarenja, nemoći i bijede... Povukosmo se u kolibu i ožderasmo do besvijesti. Kažu da ljudi postaju skloni hrani kad se nađu u krizi, na vlastoj smo koži to iskusili. Spopadoše nas noćne more. Sanjali smo Waterworld, tražeći očajnički zemlju Tritoniju (na slici gore) da se ne bismo podavili u moru gluposti.
Sutradan, s osjećajem glavobolje pride, zaključismo: Tritonija nije nikan ni postojala.
A šta biste vi drugo pomislili ?

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Pročitaj više
Cookies
Cookies
Cookies
Cookies
Prihvatam
Odbijam
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Prihvatam
Odbijam
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
DoubleClick/Google Marketing
Prihvatam
Odbijam