50 godina "kutije"

Da nije ovdje, ova kutija bi sigurno stajala kao eksponat u planinarskom muzeju BiH.
Šta, nema tog muzeja?!?

Da nije tu gdje jest, ovaj ormarić bi sigurno bio eksponat u planinarskom muzeju BiH. "Napravio sam ga i postavio tu 29.XI 1953. godine..." stoji u pismu Ferde Žagovca...

Prijatelji planinari!
Ovaj ormarić sam napravio 29.XI 1953. godine i postavio na ovo mjesto. Postavio sam ga da služi planinarima kako bi ubilježili svoje ime i svoje utiske i da iskoriste pečat kao dokaz svog dolaska na najviši vrh Prenja.
Godinama sam ga održavao, a rat me je spriječio da to i nadalje činim. Zub vremena je učinio svoje srušivši ga.

Ferdino pismo. Ako je kutiji pedeset godina, koliko je onda Ferdi koji ju je napravio?

Došavši nakon 12 godina, 23. rujna 2003. godine sa svojim prijateljima odlučio sam da ormarić koji sam izradio i postavio prije 50 godina ponovo obnovim i postavim na isto mjesto. To sam i učinio uz pomoć svojih dobrih prijatelja i dobrih planinara.
Molim sve posjetitelje planinare da pečat, knjigu potpisa i utisaka, te ostalog pribora koji su našli u ormariću vrate i ostave kako su i nađeni.

Pogled sa vrha Prenja na Borašnicu, Zubac i Osobac

Molim da listove iz knjige ne kidate, pa zato Vam ostavljam poseban blok na čije listove možete pečatom potvrditi svoju posjetu najvišem vrhu Prenja i list otkinuti.
Unaprijed vam zahvaljujem kao i svojim prijateljima i dobrim planinarima koji su mi pomogli da sve ovo učinim.
24.VII 2004. Pozdravlja vas Žagovec Ferdo

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Cookies
Cookies
Cookies
Cookies
Accept
Decline
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
DoubleClick/Google Marketing
Accept
Decline