Vedro na Pepelarima (12.1.2014)

Vedro na pepelarima

Udruženje za razvoj i podršku planinarstva i sportskog turizma „VEDRO“ iz Zenice opet ruši sve rekorde u odazivu građana na izlete koje organizuje.
Nakon praznične pauze, u nedjelju, 12. januara 2013. godine, realizovan je izlet na Pepelare, koji se nalaze na 740 m n/v, u blizini Zenice. Odaziv je bio veći od očekivanja, tako da se u autobusu našlo 55 učesnika, od sedam do sedamdeset sedam godina, članova zeničkih planinarskih društava „Tajan-Lisac“, „Poštar“, „Mladost“, „Željezara“, domaćina „Tvrtkovac“, te poletnih i, čistog zraka željnih, građana Zenice.

Ruta izleta je vodila od lokaliteta Bistrovac, preko uzvišenja Rogatka (900 m n/v), do planinarskog doma „Tvrtkovac“ nadomak sela Pepelari, kroz gustu i dosta očuvanu listopadnu i zimzelenu šumu.

Nakon troiposatnog hodanja i kratkog odmora, „VEDRO“ je pripremilo i izlet u selo Pepelari, u posjetu čuvenim stablima tise (Taxus). Muška tisa je obima 390 cm, a ženska 483 cm, po procjeni botaničara stare približno 3.000 godina. Po tome su, vjerovatno, najstarija stabla ove biljne vrste na svijetu.

„Očekivali smo lijepu turu, ali je ipak bilo prelijepo“,izjavila je, puna utisaka, Adisa Salić, te dodala „Za ove tise nisam znala. Zaista nešto izuzetno, baš nevjerovatno da zenički kraj ima ovakav biljni raritet.“

Nakon jednoiposatnog spusta, učesnici su se vratili u Zenicu prvim mrakom. „VEDRO“ najavljuje novi izlet za 15 dana, a javnost će o istom biti informisana putem facebook stranicewww.facebook.com/vedro.ba.

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Pročitaj više
Cookies
Cookies
Cookies
Cookies
Prihvatam
Odbijam
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Prihvatam
Odbijam
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
DoubleClick/Google Marketing
Prihvatam
Odbijam