Planinarska skoloništa

Planinarska skoloništa

Dizajn skloništa namijenjenih za ruksak se konitiniuirano razvija. Od stotine različitih oblika i veličina otprilike se sve svodi na 3 - 4 osnovna oblika.

Ukoliko uslovi nisu ekstremni ne morate kupiti sebi neki šator nego jednostavno možete izraditi sebi jedan kvalitetan za manje uloženog novca.

Vrste skloništa

Stalna skloništa - na nekim stazama postoje stalna skloništa kao što su kolibe u kojima se može prenoćiti ali uvijek je dobro ponijeti svoju vreću za spavanje. 

Šator - postoji mnogo vrsta i dizajna šatora. Svi oni vrše osnovnu funkciju, da štite od vanjskih vremenskih uticaja ( vremena i kiše) i od raznih kukaca i buba. Najvjerovatnije nećete naći prostran  i kvalitetan, a jeftin šator ali oni uvijek mogu poslužiti kao dobro sklonište.

Viseće sklonište - za njega nije potrebna ravna zemlja ali zato jesu dva jaka drveta koja će vas čuvati odignute od zemlje. Za ovakvu vrstu skloništa će vam biti potrebna i dodatna izolacija.

Otvoren prostor - sklonište možda nije ni potrebno ako znate da će biti lijepa noć, jednostavno prostrite svoju podlogu za spavanje i uživajte. 

Šta je važno?

Kada birate svoje sklonište gledajte šta je vama važno. Da li želite što lakše sklonište kako se ne bi umarali u toku dana ili želite potpuni ugođaj u prirodi. Povedite računa o kvaliteti vašeg skloništa jer nećete imati boljeg ako dođe do oluje. Ako planinarite na mjestu gdje je teško očekivati snijeg i loše vrijeme, zašto se onda mučiti. Jednostavno ponesite neko manje sklonište.

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Pročitaj više
Cookies
Cookies
Cookies
Cookies
Prihvatam
Odbijam
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Prihvatam
Odbijam
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
DoubleClick/Google Marketing
Prihvatam
Odbijam