Planinari

Planinari

Planinari


U ovu kategoriju se mogu upisati svi ljubitelji planine i planinarenja.

Najdan Talam
Sarajevo
0 recenzije

Rekreativni sam trkač , maratonac i trailaš, dva puta sam završio maraton, volim planine, kad god nadjem vremena i odem s društvom osvajat vrhove, uz pažljivu pripremu i planove.

Draženka Savić-Škrebić
Teslić
0 recenzije

Član Planinarkog kluba Očauš.

Darko Bušić
Osijek
0 recenzije

Amila Ćukle
Sarajevo
0 recenzije

Dejan Bošnjak
Grude
0 recenzije

Elvir Bašić
Sarajevo
0 recenzije

Ana Rebrina
Kupres
0 recenzije

planinarka s Kupresa

Ines Pipić
ZENICA
0 recenzije

Azimuth 135

Seid Alić
Jablanica
0 recenzije

Tišina i mir koji dušu odmaraju su neprocjenjivi. ?

Faruk Obuća
Sarajevo
0 recenzije

   

Roko Pribičević
Omiš
0 recenzije

Višegodišnje iskustvo u planinarenju i ultra trail trčanju me dovelo i so ovog izazova ☝️

Ivan Čerkuč
Mostar
0 recenzije

Gabrijela Galić
Zagreb
0 recenzije

Članica HPD Vrgorac i HPD Runolist.

Katica Pernar
Zagreb
0 recenzije

O, bosanske gore snježne - sevdalinko puna čežnje ...   Da je meni sada samo, da se vratim opet tamo   Gdje je Bosna, gore njene, moji snovi, uspomene...   - Damir Imamović  

Frljak Nermin
Breza
0 recenzije

Planinar hobi i zadovoljsvo, PD Budoželj Breza

Medina Jelić
Sarajevo
0 recenzije

"Popnite se na planinu da biste mogli vidjeti svijet, a ne da bi svijet mogao vidjeti vas." - David McCullough jr.  

Kristijan Jelić
Vareš
0 recenzije

   

Dženan Ćorić
Sarajevo
0 recenzije

U planinama pronalazim mir....

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Pročitaj više
Cookies
Cookies
Cookies
Cookies
Prihvatam
Odbijam
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Prihvatam
Odbijam
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
DoubleClick/Google Marketing
Prihvatam
Odbijam